Περικλής Παπαγεωργίου

Υβριδική λειτουργία των σχολείων

Πάντα υπάρχουν λύσεις. Θέλει ψυχραιμία και διάλογο όμως από όλους.

Στην κορυφή των αιτημάτων στις καταλήψεις βρίσκεται το αίτημα για ολιγομελή τμήματα λόγω του ιού.

Δεν ξέρω εαν τα 15 άτομα είναι ο σωστός αριθμός και εάν είναι, είναι δύσκολο να γίνει αυτό αύριο.

Σίγουρα όμως τα 27 άτομα δεν είναι λίγα.

Εαν μπορούσαμε να μειώσουμε τον αριθμό των μαθητών στο μισό, σίγουρα η πιθανότητα μετάδοσης θα έπεφτε περισσότερο από το μισό. Αυτό μπορεί να γίνει αύριο βάζοντας όλοι λίγο νερό στο κρασί τους ως εξής:

Τηλεεκπαίδευση στα μισά παιδιά και δια ζώσης στα αλλά μισά και εναλλαγή κάθε εβδομάδα.

Βάζουν νερό οι μαθητές γιατί τα 28αρια τμήματα γίνονται 14αρια, τα 14αρια τμήματα γίνονται 7αρια και ανοίγουν τα σχολεία για να συζητηθούν τα υπόλοιπα προβλήματα.

Βάζουν νερό οι καθηγητές και έχουν κάμερα για την παράδοση του μαθήματος που θα φαίνεται ο πίνακας μόνο και η φωνή τους εάν δεν θέλουν να βγουν on camera.

Το κράτος δεν χρειάζεται να χτίσει σχολεία και μπορεί να δίνει ειδικού σκοπού  άδειες εναλαξ στους γονείς, μια εβδομάδα τον μήνα δηλαδή σε κάθε γονιό η να το συνδυάσει με τηλεεργασία, κόστος  μικρότερο από κλείσιμο των σχολείων ή το βιαστικό χτίσιμο άλλων μονάδων.

Και για τις μάσκες με ένα κουπόνι 5 ευρώ σε κάθε μαθητή να πάρει μάσκα από την γειτονιά του. Έτσι  θα πέσουν 5ευρα στα μαγαζιά των γειτονιών και θα γλιτώσουν από διαγωνισμούς ή αναθέσεις, επιτροπές, μεταφορές, διανομές κλπ. Οικονομία κλίμακας είναι και αυτό.

Με την δημοσίευσή μου αυτή θέλω απλά να πω ότι λύσεις υπάρχουν και είναι απλές αρκεί να μην κολλάμε στο δεν γίνεται, αλλά στο πως γίνεται.

Να μην διχαζόμαστε σε φιλοκυβερνητικούς και αντιπολιτευόμενους αλλά ούτε σε μουγκούς ή αγανακτισμένους.

Οι λύσεις υπάρχουν ας ανοίξουν ΟΛΟΙ τα μάτια και τα αυτιά τους!!! 

Περικλής Παπαγεωργίου

 

Μία Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *